ואצאפ

תנאי שימוש

תמצית תנאי שימוש

להלן תמצית תנאי השימוש של השירות ("התמצית"). לתנאי השימוש המלאים ("תנאי השימוש"), ראו התנאים לאחר התמצית. מונחים שאינם מוגדרים בתמצית, תהיה להן המשמעות שניתנה להם בתנאי השימוש. 

 

1. נותנת השירות הינה סייפקאש אפליקציות בע"מ ("החברה") המפעילה את אפליקצית KashCash™ למכשירים חכמים.

 

2. השימוש בשירות מיועד לבעלי מספר טלפון נייד ישראלי ומכשיר נייד חכם שהינם יחידים מעל גיל 16 וכן ליחידים שגילם מתחת ל-16 (במסגרת הצטרפות לשירות תחת קבוצת משפחה וכפוף לתנאי ההצטרפות לקבוצת המשפחה). 

 

3. השירות כולל פתיחת ארנק KashCash בעל יתרה כספית ("הארנק"), המאפשר העברת תשלומים למשתמשים אחרים או ביצוע תשלומים בבתי עסק השותפים להסדר הארנק (לרבות באתרי און ליין). 

 

4. טעינת הארנק מתבצעת באמצעות שירות ייזום תשלום הניתן על-ידי אופן פיננס בע"מ מחשבון הבנק של המשתמש במסגרתו תינתן הוראת העברת תשלום ליתרת הארנק, ותבוצע מיד לאחר קבלת ההוראה.

 

5. פריקה לחשבון הבנק של המשתמש תבוצע בתוך שני ימי עסקים ממועד מסירת ההוראה על-ידי המשתמש. 

 

6. ככל שלא הוגדר חשבון בנק של המשתמש באפליקציה, לא ניתן לבצע טעינה ו/או פריקה. יחד עם זאת, ניתן לקבל תשלומים ממשתמשים אחרים ולבצע תשלומים בבתי עסק.

 

7. המשתמש יהיה רשאי לבצע העברות תשלומים למשתמשים אחרים. העברה מתבצעת באמצעות קירוב פיסי בין מכשירי הטלפון הניידים תוך שימוש בתקשורת אלחוטית מאובטחת או העברה של תשלומים למשתמשים אחרים המצויים באנשי הקשר של המשתמש במכשיר החכם ללא צורך בקרבה פיסית של מכשירי הטלפונים החכמים. העברת תשלומים תעשה עם השלמת ביצוע ההעברה.

 

8. הפעולות בארנק כפופות למגבלות הארנק, עבור כל פעולה בודדת המבוצעת בארנק (כגון העברת תשלומים, טעינה לארנק, רכישה בבתי עסק ופריקה) וכן סך מצטבר של פעולות לחודש קלנדרי. 

9. לא ניתן לבטל פעולת העברת תשלומים, טעינה לארנק ו/או פריקה מהארנק לאחר שניתנה העברה לביצוען. ביטול עסקה שבוצעה בבית עסק יתאפשר כפוף להוראות הדין.

 

10. תנאי השימוש כוללים פירוט לגבי הפעולות שהינן אסורות במסגרת הארנק ו/או האפליקציה. 

 

11. המשפחה שלי – משתמש (מעל גיל 16) רשאי להגדיר קבוצת משפחה אשר תכלול גם משתמשים שהינם מתחת לגיל 16 ("ילדים"). ילדים יהיו רשאים לקבל העברות תשלומים ולבצע עסקאות בבתי עסק, כפוף למגבלות בארנק החלות על ילדים.  

 

12. הפעולות המבוצעות בארנק עשויות לדרוש שימוש ברכיב חיוני (הכולל את המכשיר החכם של המשתמש וה- SIM שלו, האפליקציה וקוד נעילה במכשיר הנייד החכם ו/או תבנית ו/או אמצעי זיהוי ביומטרי או צירוף של רכיבים אלה). 

 

13. סיום ההתקשרות מתאפשר על-ידי המשתמש או על-ידי החברה בהודעה מראש כמפורט בתנאי השימוש. מובהר כי מחיקת האפליקציה בלבד מהמכשיר החכם לא מסיימת את ההתקשרות. 

 

14. האחריות לוודא טרם ביצוע כל פעולה באפליקציה ובארנק שפרטי הפעולה נכונים היא של המשתמש.

 

15. במקרה של אובדן או גניבה של המכשיר החכם; אובדן או גניבה של כל אחד מחלקי הרכיב החיוני; או שימוש לרעה בארנק ו/או במידע הנובע מהארנק, או שיש חשש לכך, יש למסור לחברה באופן מיידי  את כל הפרטים הידועים למשתמש בקשר לכך כפי שתדרוש החברה (לרבות פעולות שנעשו כדי להקטין את הנזק וכדומה), ולפעול בהתאם להנחיות החברה. חיוב המשתמש במקרה של שימוש לרעה, אובדן או גניבה, יכול להיעשות רק בהתאם להוראות החוק. 

 

16. פניות לחברה יעשו למוקד שירות הלקוח בדוא"ל service@kashcash.co.il.

 

 

תנאי שימוש 

1. מבוא

אפליקציית KashCash™ ("האפליקציה") למכשירים חכמים מופעלת על-ידי סייפקאש אפליקציות בע"מ, חברה מספר 516016045 ("החברה"), בעלת רישיון למתן שירות בנכס פיננסי – בסיסי (מ.ר 59698) מאת רשות שוק ההון, ביטוח וחסכון, משרד האוצר, ומפוקחת ע"י הממונה על נותני שירותים פיננסיים מוסדרים ברשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון. החברה מספקת למשתמש שירותי העברת תשלומים וביצוע תשלומים בבתי עסק (להלן: "השירות(ים)". 

 

תנאי השימוש מנוסחים בלשון זכר לשם הנוחות בלבד, אולם הם חלים על כל המינים. 

 

2. השימוש בשירות

2.1. לצורך שימוש באפליקציה ובשירותים המוצעים בה וכל חלק מהם ("השירות"), תידרש הסכמה לתנאי שימוש אלה  ("תנאי השימוש" ו/או "הסכם זה"). על-ידי הורדה, שימוש ו/או רישום לשירות ו/או כל פעולה אחרת בשירות הנך ("אתה" או "המשתמש") הינך מסכים לתנאי השימוש אשר יהוו הסכם מחייב בינך לבין החברה. במידה שאינך מסכים עם תנאי מתנאי השימוש עליך לחדול באופן מיידי מלעשות כל שימוש בשירות. 

 

2.2. השימוש בשירות מיועד ליחידים, מעל גיל 16 בעלי מספר טלפון נייד ישראלי ומכשיר נייד חכם (סמארטפון) ("מכשיר נייד חכם"). קטינים שגילם מתחת ל- 16 יוכלו להירשם לשירות תחת "משפחה" כמפורט בסעיף ‏10 להלן ("משתמש במשפחה"), אך יהיו כפופים להסכמה של הוראה או אפוטרופוס חוקי שיאשר את ההצטרפות לאפליקציה, לרבות תנאי השימוש גם בשם משתמשים במשפחה מטעמו. על המשתמש לוודא טרם השימוש והרישום לאפליקציה כי אין במכשיר הנייד החכם שלו שירות לסינון תכנים או תוכנה דומה אחרת שעלולים לחסום ו/או להגביל את השימוש בשירות.

 

2.3. השימוש בפעולות מסוימות באפליקציה יהיה כפוף לאימות דו-שלבי באמצעות אמצעי בלתי תלוי, ובכלל זה קוד אימות חד פעמי שיישלח למשתמש באמצעות מסרון (SMS) בעת ההרשמה וכדומה. 

 

2.4. השירות מיועד לשימוש אישי בלבד, אין לאפשר לצד שלישי לעשות בו שימוש והוא גם אינו לשימוש מסחרי או עסקי. הזכות לעשות שימוש בשירות היא אישית ואינך רשאי לאפשר, להסמיך או להרשות לאחר להשתמש בשירות באמצעות המכשיר הנייד החכם שלך ו/או פרטיך. 

 

2.5. החברה תהא רשאית לבחון ו/או לבקר את פעילות המשתמש באפליקציה ובארנק. ככל שיעלה חשש כי פעילות המשתמש באפליקציה עולה כדי שימוש החורג מהוראות תנאי השימוש, החברה תהא רשאית לחסום למשתמש את אפשרות השימוש באפליקציה או להגביל את השימוש במגבלות מסוימות. 

 

ניתן לצפות בתנאי השימוש ובמדיניות הפרטיות העדכניים באפליקציה, או כפי שיפורסמו בכתובת: 

 www.KashCash.co.il.

3. תנאים לשימוש בשירות

הורדת האפליקציה אינה כפופה לתשלום. האפליקציה ניתנת לשימוש רק במכשיר הנייד החכם שעליו האפליקציה הותקנה. אם יש לך סיבה כלשהי לחשוד כי התרחשה גישה לא מורשית לאפליקציה או שנעשה שימוש לא מורשה באפליקציה, הנך נדרש להודיע על כך לחברה באופן מידי. 

 

מכשיר הנייד החכם בו יעשה שימוש בשירות חייב להכיל אמצעי נעילה המגן על השימוש במכשיר מפני צד שלישי שאינו בעליו של המכשיר. הנך מתבקש/ת לנקוט בכל האמצעים לשמירה על מכשירך ולהחליף מעת לעת סיסמה או קוד סודי באפליקציה ובמכשיר הנייד החכם (קוד נעילה) בסיסמאות אחרות וקשות לניחוש ככל האפשר או לעשות שימוש באמצעי אחר המגן על המכשיר הנייד  החכם מפני שימוש לא מורשה. כן עליך להקפיד שלא לגלות או למסור לאחר ו/או לרשום באופן גלוי את הסיסמה או הקוד הסודי של המכשיר הנייד החכם, של האפליקציה או הרכיב החיוני) . כפוף להוראות הדין, החברה לא תהיה אחראית במידה שמסרת לאחר את המכשיר הנייד החכם ו/או את האמצעי או הקוד הסודי או הסיסמה לאפליקציה או למכשיר הנייד החכם או את הרכיב החיוני. אתה האחראי הבלעדי לשמירה על סודיות סיסמתך ותישא באחריות על כל פעולה ו/או שימוש במכשירך ו/או באפליקציה.

 

4. הרשמה לאפליקציה

4.1. במהלך ההרשמה לאפליקציה, תתבקש למסור את מספר הטלפון הנייד הישראלי שלך בלבד, יחד עם פרטים אישיים שלך, ככל שידרשו על-ידי החברה מעת לעת. וכן תידרש לאשר קוד חד פעמי (OTP) שישלח אלייך באמצעות מסרון (SMS).  

 

4.2. הפרטים והנתונים שנמסרו במעמד ההרשמה צפויים להישמר, כולם או חלקם, במאגר מידע של החברה אצלה או אצל מי מטעמה ולשמש את החברה, בהתאם לדין, לתנאי שימוש אלה ולמדיניות הפרטיות. יש למסור פרטים מלאים, מדויקים ונכונים בלבד וכן לעדכן את החברה בכל שינוי שחל באותם פרטים באופן מידי. ניתן לצפות במדיניות הפרטיות העדכנית באפליקציה, או כפי שתפורסם בכתובת: www.KashCash.co.il.

 

4.3. בשל סיכון אובדן או גניבה של מכשיר הנייד החכם או פרטיו, וכן סיכון של טעות בביצוע עסקאות ותשלומים, על המשתמש לוודא לפני ביצוע כל תשלום כי הפרטים שהוזנו נכונים, לרבות פרטי הנעבר בהעברות תשלומים וסכום התשלום, והמשתמש יישא באחריות לטעויות מצידו בקשר לכך.

 

4.4. מובהר כי הינך אחראי הבלעדי לכל פעולה באפליקציה. 

 

4.5. פעולות שונות באפליקציה ידרשו הקשה של קוד סודי שיוגדר על ידך או אמצעי אחר כפי שיתבקש ויוגדר באפליקציה או במכשיר הנייד החכם. מומלץ לבחור קוד קשה לניחוש ולהחליפו מעת לעת או כאשר יש חשש לחשיפתו.  

 

 

5. הגבלות ואיסורים

5.1. אתה מצהיר ומתחייב כי הנך לפחות בן 16 (למעט במקרה של משתמשים במשפחה כמפורט בסעיף 10 - "קבוצת המשפחה" להלן) וכי תעשה שימוש בשירות אך ורק למטרות שימושך האישי וזאת בכפוף לתנאי השימוש. 

 

5.2. הנך מתחייב כלפי החברה כדלקמן שלא: 

 

5.2.1. למכור, להעניק רישיון (או רישיון משנה), להשכיר, להמחות, להעביר, לשעבד ו/או לחלוק עם צד ג' כל חלק בזכויותיך תחת תנאי השימוש; 

 

5.2.2. להעביר, להפיץ, להעתיק, להעמיד לרשות הציבור ו/או לשדר את השירות ו/או כל חלק ממנו; 

 

5.2.3. להפנות לשירות על-ידי שימוש בלינקים עמוקים  (Deep Linking) ו/או להפנות לשירות על-ידי שימוש במסגור (Framing)); 

 

5.2.4. לעשות שימוש בשירות ו/או להפיץ כל חלק ממנו באזורי שיפוט בהם פעולה זו ו/או כל חלק מהשירות מהווים עבירה על החוק, או בהם פעולה זו תכפיף את החברה ו/או מי מהגורמים הקשורים אליה לחובת רישום בתחום סמכות השיפוט או מדינה כאמור; 

 

5.2.5. לעשות, לעודד, לקדם, להנחות ו/או לסייע לאחר לעשות בשירות כל שימוש שאינו חוקי, פוגעני ו/או מזיק ו/או להשתמש בו למטרה בלתי חוקית, בלתי מוסרית או נוגדת את תקנת הציבור; 

 

5.2.6. לבקר בשירות ו/או בכל חלק ממנו באופן בלתי מורשה ו/או לעשות שימוש בשירות תוך שימוש בשיטות ו/או אמצעים שאינם מורשים, כולל בין היתר רובוטים, זחלים, עכבישים ו/או כל אמצעי אוטומטי אחר; 

 

5.2.7. לשנות, לתרגם, להנדס לאחור, לעשות כל ניסיון לגלות את קוד המקור של כל חלק בשירות ו/או כל תוכנה הקשורה אליו ו/או ליצור יצירות נגזרות שלו; 

 

5.2.8. לעשות כל שימוש בשירות באופן העלול לגלות ו/או להפיץ את קוד המקור של השירות ו/או כל חלק ממנו ו/או העלול להכפיף את החברה לחובה לגלות ו/או להפיץ את קוד המקור של השירות ו/או של כל חלק ממנו ו/או שימוש שעלול להעניק לצד ג' את הזכות לשנות או ליצור יצירות נגזרות מהשירות ו/או קוד המקור; 

 

5.2.9. להתחזות לאחר ו/או לספק מידע אודות אדם אחר ו/או לפתוח חשבון בשירות שלא בעבורך או לשימושך האישי בלבד; 

 

5.2.10. לעשות שימוש לרעה ו/או שימוש לא סביר ביחס למטרות שלהן נועדה האפליקציה והשירות; 

 

5.2.11. לעקוף את האמצעים לשמירת הפרטיות של המשתמשים, להפר את תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות; 

 

5.2.12. להכביד על השירות ו/או השרת של השירות ו/או גישה של כל משתמש לשירות. השימוש בשירות כרוך בחיבור פעיל לרשת האינטרנט.  

6. מצגים

אתה מצהיר ומתחייב בזאת כלפי החברה כדלקמן: (א) אתה תשתמש בשירות בהתאם לדין; (ב) בידך יש ויהיו את כל הרישיונות, ההיתרים, ההסכמות והאישורים הנדרשים על-פי דין הדרושים בקשר עם השימוש בשירות וההתקשרות בתנאי השימוש, ובכלל זה לעשות שימוש באפליקציה ובארנק; (ג) הינך כשיר משפטית להתחייב על-פי תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות ולעשות שימוש בשירות ואינך מייצג או מהווה מיופה כוח או אפוטרופוס של המשתמש (למעט בכל הנוגע למשתמש במשפחה); (ד) לא תעשה כל פעולה שעלולה לפגוע במוניטין החברה ושירותיה; (ה) אין כל מגבלה לפי כל דין והסכם החלים עליך האוסרת עליך או מגבילה אותך להצטרף לשירות ולהשתמש באפליקציה, ובין היתר, שאינך חדל פרעון; (ו) לא תעשה בשירות ובאפליקציה שימוש לרעה או שימוש לא סביר או למטרות שהשירות לא נועד לשמן, לרבות ביצוע העברות כספים בלתי חוקיות או לצורך עקיפת המגבלות הנוגעות לדיווחים בקשר עם איסור הלבנת הון ומימון טרור או התחזות לכל אדם; (ז) אינך עוסק בפעילות שאינה חוקית במדינת ישראל כגון פעילות הרשומה כעבירת מקור בחוק איסור הלבנת הון, תש"ס-2000 ו/או בתחומי פעילות המערבת הימורים, מטבעות וירטואליים, מתן שירותים פיננסיים, פעילות המערבת תרומות לעמותות וגמילות חסדים.

 

7. טעינה ופריקה של ארנק KashCash

7.1. לאחר ההרשמה לאפליקציה, תהיה רשאי לפתוח ארנק KashCash ("הארנק"). על מנת לבצע פעולות בארנק כדוגמת העברת תשלומים או ביצוע תשלומים בבתי עסק השותפים להסדר הארנק ("בתי העסק"), תהיה רשאי לטעון כספים בארנק בשקלים חדשים או לקבל תשלומים מאחרים. לא ניתן לטעון ו/או לפתוח יותר מארנק אחד עבור המשתמש שביצע את ההרשמה. 

 

7.2. כל פעולה בודדת בארנק (העברה תשלומים, קבלת תשלומים, טעינה לארנק, רכישה בבית עסק, פריקה של הארנק וכדומה) תהיה מוגבלת לסך של 3,000 ₪.

 

7.3. הסך המצטבר של פעולות קבלת תשלומים או טעינת תשלומים לארנק ליום הינו עד לסך של 5,000 ₪ וסך המצטבר לחודש קלנדרי עבור פעולות אלה הינו עד לסך של 15,000 ₪  במצטבר.

 

7.4. כמו-כן, הסך המצטבר של פעולות העברת תשלומים ו/או רכישה בבתי עסק באמצעות הארנק ליום, הינו עד לסך של 5,000 ₪ והסך המצטבר לחודש קלנדרי עבור פעולות אלה הינו עד לסך של 15,000 ₪ במצטבר. המגבלות לעיל יכונו "המגבלות בארנק".

 

7.5. מובהר כי מעל סך מצטבר של 50,000 ₪ של פעולות בארנק בתקופה של חצי שנה, החברה תהא רשאית לדרוש מהמשתמש לבצע פעולות זיהוי ואימות של זהותו, לרבות קבלת העתק מתעודת הזהות, מסמך זיהוי נוסף ו/או בדיקות התאמה מול מרשם האוכלוסין, והכל בהתאם לדין. 

 

7.6. החברה תהא רשאית לשנות את סכומי המגבלות בארנק ו/או להוסיף מגבלות חדשות ו/או אחרות לפי שיקול דעתה. תנאי השימוש יעודכנו בהתאם. 

 

טעינת הארנק אפשרית באמצעות שימוש כפתור "כספומט" באפליקציה. לחיצה על הכפתור מפנה את המשתמש, בעזרת שירות "ייזום תשלום" של שירותי הבנקאות הפתוחה ("שירותי בנקאות פתוחה"), ישירות לחשבון הבנק של המשתמש, כפי שהוגדר על ידו באפליקציה. ביצוע של טעינה מחשבון הבנק של המשתמש יתאפשר רק לאחר שבוצע אימות בדבר בעלות המשתמש בחשבון הבנק, ויבוצע מיד עם ביצוע ההעברה (למעט במקרים חריגים שאז יבוצע בתוך שני ימי עסקים). בקשת העברה מחשבון הבנק של המשתמש ליתרה של המשתמש באפליקציה, תבוצע בהתאם להוראת העברה של המשתמש באמצעות אתר הבנק ו/או האפליקציה הייעודית של הבנק ("אתר ו/או אפליקציית הבנק") בו מתנהל חשבון הבנק של המשתמש ("חשבון המשתמש"). השירות כאמור יעשה באמצעות צד שלישי, אופן פיננס בע"מ או גורם מפוקח אחר ("ספק השירות") אשר יעביר את הוראות המשתמש אל הבנק, אצלו מתנהל חשבון המשתמש. מובהר למשתמש כי פרטי חשבון המשתמש וכן פרטי זיהוי נוספים שלו יועברו לספק השירות, וזאת לצורך ביצוע הטעינה מחשבון המשתמש וכי החברה נדרשת לעשות שימוש בספק השירות לצורך ביצוע הטעינה. ספק השירות הינו גורם המפוקח על-פי דין בקשר עם ביצוע הפעולות האמורות והחברה אינה צד להם. ככל שהבנק לא יקבל את בקשת ביצוע הטעינה, וזאת בין אם עקב איסור על-פי דין ובין אם מסיבה אחרת, לא תהיה לחברה כל אחריות בשל האמור. 

 

משתמש שהינו לקוח בנק שאינו תומך בשירותי הבנקאות הפתוחה כאמור, יהא רשאי לבצע העברה בנקאית ישירות לחשבון הבנק של החברה, שלא תוך שימוש בשירות "ייזום תשלום", וזאת בהתאם להנחיות החברה. במקרה זה, הסכום שהועבר, יתווסף לחשבון המשתמש באפליקציה, וזאת כפוף  לתנאי השימוש של הבנק והנחיות החברה. 

 

יובהר בזאת כי ביצוע של טעינה מחשבון הבנק של המשתמש עשויה להיות כפופה לתשלום עמלה לבנק בו מתנהל חשבון המשתמש, וזאת בהתאם לתעריפי הבנק כאמור ולחברה אין כל אחריות בעניין.

 

7.7. ניתן יהיה לעדכן את פרטי חשבון המשתמש באמצעות מסך ניהול פרטי חשבון הבנק באפליקציה. 

 

7.8. כספי הטעינות ישמרו בחשבון בבנק לאומי לישראל בע"מ ("חשבון היתרות") עבור כל היחידים והגופים השונים אשר יעשו שימוש בארנק, קרי המשתמשים ו/או בתי העסק אשר יהיו זכאים לקבלת תשלומים בגין רכישות שבוצעו אצלם באמצעות הארנק. תשואה (ובכלל זה ריבית) שיצברו על כספי הטעינות ו/או כספים ו/או יתרות בחשבון היתרות יוותרו בבעלות החברה.  

 

7.9. עם ביצוע פעולת העברה או תשלומים בבית עסק, ייערך עדכון ותיעוד של הפעולות בחברה ויתרות המשתמשים ובתי העסק וככל שרלוונטי גם עדכון היתרה בחשבון הנאמנות.

 

7.10. יתרת משתמש בארנק במלואה או בחלקה תהיה ניתנת לפריקה לחשבון הבנק של המשתמש בהתאם להוראת המשתמש וכפוף למגבלות סכומי הפעולות בארנק כאמור לעיל. באחריותך לוודא כי כל פרטי חשבון הבנק שלך הוזנו בצורה נכונה ועדכנית. יובהר בזאת כי פריקת יתרה לחשבון המשתמש עשויה להיות כפופה לתשלום עמלה לבנק בו מתנהל חשבון המשתמש בהתאם לעמלות המשתמש בבנק.

 

7.11. הוראה לפריקת יתרת הארנק תבוצע על-ידי החברה בתוך 2 ימי עסקים ממועד מסירת הוראת המשתמש. הסכום להעברה יופחת מיידית מהיתרה. לאחר הבקשה לפריקה, לא ניתן יהיה לבטל את הבקשה. 

 

7.12. מובהר כי לא תהיה מחויב להזין חשבון בנק בהרשמה ו/או בהגדרות האפליקציה. במקרה כאמור, לא תוכל לטעון את יתרת הארנק מחשבון הבנק שלך ו/או לפרוק אותה אליו. יחד עם זאת, תהיה רשאי לעשות שימוש באפליקציה לצורך תשלום בבתי עסק ו/או העברת תשלומים למשתמשים אחרים או קבלת תשלומים ממשתמשים אחרים. במידה שיוזן חשבון בנק, החברה תהא רשאית לוודא את התאמת שם המשתמש ויתר פרטי המשתמש לפרטי המשתמש בחשבון הבנק. במידה שלא קיימת התאמה, החברה תהא רשאית לסרב למתן השירות. חשבון שהינו חשבון בבעלות משותפת יכול לשמש כחשבון משתמש באפליקציה עבור כל אחד מבעליו. 

 

 

7.13. מבלי לגרוע מיתר הוראות תנאי השימוש, לחברה לא תהיה כל אחריות בקשר עם טעויות בפרטי חשבון המשתמש, ובכלל זה על פעולות הנוגעות לחשבון, אם קיימת טעות בפרטיו.  

 

8. שירותים בארנק KashCash 

שירות העברת כספים

 

8.1. החברה מאפשרת לך שירות של העברת תשלומים למשתמשי אפליקציה אחרים, שאינם בהכרח מזוהים כאנשי קשר במכשיר הנייד החכם שלך, ומבלי שתידרש להזין או לשמור את פרטיהם באנשי הקשר במכשיר הנייד החכם שלך. העברה זאת מתבצעת באמצעות קירוב פיסי בין מכשירי הטלפון הניידים ("העברה בנגיעה") תוך שימוש בתקשורת אלחוטית מאובטחת. בקשה לביצוע פעולת ההעברה, לא דורשת חיבור לאינטרנט, אולם אישור סופי של פעולת ההעברה ינתן על-ידי החברה רק לאחר שיבוצע חיבור לאינטרנט. לצורך ביצוע פעולה זו הצד המעביר צריך ללחוץ על "העברה בנגיעה", והצד המקבל צריך ללחוץ על "קבלה בנגיעה". ההעברה תבוצע בתום השלמת הפעולה.

 

8.2. הסכום שיועבר לא יעלה על היתרה הקיימת בארנק של המעביר במועד ההעברה והינו כפוף לסכומי המגבלות בארנק. ככל שהסכום המבוקש להעברה גבוה יותר מהיתרה הקיימת, תידחה הפעולה. 

 

8.3. בנוסף, תתאפשר העברה של תשלומים למי מבין "אנשי הקשר" שפרטיהם שמורים במכשיר הנייד שלך (כפוף לכך שאיש הקשר התקין את האפליקציה במכשיר הנייד החכם שלו והשלים את הרישום לאפליקציה), ללא צורך בקרבה פיסית של מכשירי הטלפונים החכמים, כאשר סכום ההעברה בכל מקרה לא יעלה על היתרה הקיימת בארנק המעביר במועד ההעברה וכפוף למגבלות השימוש בארנק. עם ביצוע ההעברה, תישלח לאיש הקשר הודעת טקסט. כמו-כן, תהיה רשאי גם לשלוח בקשה למי מאנשי הקשר להעברת סכומים אליך. ההעברה תבוצע השלמת בתום הפעולה.

 

יש לוודא שאיש הקשר שנבחר כנעבר או שהנעבר באמצעות "העברה בנגיעה" הוא הנמען הנכון ולוודא שפרטיו (כדוגמת מספר הטלפון שלו) הוא מספר הטלפון הנכון. החברה לא תהיה אחראית על טעויות בהקלדה והחברה אינה בודקת את מס' הטלפון ו/או מוודאת כי מס' הטלפון שייך לנמען. מספר הטלפון של הנעבר הוא "קוד זיהוי ייחודי" לצורך סעיף 21 לחוק שירותי תשלום, התשע"ט-2019 ("החוק"), והאחריות לוודא את נכונותו מוטלת על המשתמש. החברה לא תהא אחראית לכל נזק עקב פגם, אי ביצוע של העברות או תשלומים ו/או ביצוע לנעבר שגוי, בשל כך שקוד הזיהוי כאמור היה שגוי. 

 

8.4. במקרה בו אין יתרה מספקת בארנק המעביר לחיוב מלוא הסכום המועבר או שאחד מהצדדים (המשתמש או איש הקשר הנעבר) חרג מהמגבלות על-פי תנאי השימוש, תתקבל הודעת סירוב. 

 

8.5. במידה שאחד מהמכשירים הניידים החכמים אשר הם צד להעברה לא יהיה מחובר לאינטרנט בעת ההעברה בנגיעה, ההעברה תאומת סופית רק לאחר חיבור לאינטרנט של שני הצדדים. מובהר כי החברה תהיה רשאית להגביל את יכולת המשתמש לעשות פעולות כאשר אין לאחד הטלפונים הניידים חיבור לאינטרנט, וזאת בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי. 

 

8.6. לא ניתן לבטל פעולת ההעברה לאחר שבוצעה, לכן יש לוודא עם הנעבר כי ההעברה וסכומה מוסכמים. במקרה של העברה שמבקשים לבטלה - מובהר כי החברה לא מתחייבת לבטל את הפעולה, שכן ביטולה עשוי להיות כפוף לאישורים ולזכויות של גורמים נוספים, והאחריות בקשר עם האמור חלה על המשתמש בלבד. 

 

8.7. מובהר כי ככל שסכום ההעברה עולה על היתרה הקיימת בארנק ו/או מחייב בדיקות שונות על-ידי החברה מכוח הדין, ההעברה תושהה או תסורב.

 

8.8. מובהר כי לא ניתן יהיה לבצע העברה במועד עתידי. 

 

8.9. עליך לעקוב אחרי הפעולות המבוצעות בארנק באופן שוטף. ככל שיש שאלות ו/או השגות, יש לפנות לשירות הלקוחות של החברה באופן מיידי. 

 

ביצוע תשלומים בבתי עסק

 

8.10. הארנק ישמש גם לצורך ביצוע תשלומים בבתי העסק, בין אם באמצעות סריקת קוד (QR), באמצעות קירוב המכשיר הנייד החכם למכשיר נקודת הקצה בבית העסק התומך בטכנולוגיות  BLE –  Bluetooth Low Energy או NFC – near field communication או באמצעות הקלדת קוד נומרי שמופק בתוכנת הקופה, או זיהוי בצורה אחרת מול הקופה בבית העסק. 

 

8.11. כמו כן, ניתן לבצע עסקאות בבתי עסק באתרי און ליין, באמצעות הקלדת קוד עסקה באפליקציית המשתמש.

 

8.12. על מנת לבצע תשלום בבית העסק עצמו, יש ראשית לפתוח את מכשיר הנייד החכם (כלומר לשחרר את המכשיר הנייד מנעילה), להיכנס לאפליקציה, ללחוץ על הקוד הסודי באפליקציה (ככל שקיים) וללחוץ על כפתור "תשלום בחנות", ולבצע זיהוי עסקה ותשלום בהתאם לאמור בסעיף 8.10 לעיל.

 

8.13. מובהר כי לבית העסק במקרה כזה לא יהיו פרטי זיהוי של המשתמש. 

 

8.14. על המשתמש לעקוב אחרי ההנחיות וההוראות באפליקציה כפי שיהיו מעת לעת, לצורך ביצוע התשלום. 

 

8.15. עליך לבדוק את נכונות פרטי העסקה בטרם ביצוע הרכישה ולאשר העסקה. החברה לא תהא אחראית לנכונותם. 

 

8.16. עסקאות יחשבו כאילו הן בוצעו אם הם נקלטו במערכותיה של החברה. 

 

8.17. ביצוע עסקה על-ידי משתמש קצה עשוי להקנות למשתמש הקצה הטבות, הנחות או מבצעים בהתאם לתנאי בית העסק. 

 

8.18. ניתן לבצע עסקאות באמצעות הארנק בבתי עסק או לבצע העברות תשלומים כאמור בסעיף ‏8 לעיל, ובלבד שלא מדובר בעסקאות הבאות: העסקה הינה עסקה בתשלומים; העסקה בתשלום נדחה/עתידי; עסקת מט"ח, צמוד מדד/מט"ח; עסקאות בהוראת קבע או הרשאה לחיוב; עסקאות במטבעות וירטואליים/קריפטוגרפיים; עסקאות הלוואות או אשראי, "קרדיט" או שירותים פיננסיים; עסקאות בתחומים של הימורים אסורים, סמים, תוכן ושירותים למבוגרים; עסקאות בניירות ערך, מט"ח, אופציות בינאריות וכל פעילות אסורה על-פי דין לרבות הלבנת הון ומימון טרור. כמו-כן, לא ניתן להמיר או להחליף יתרה בארנק בכסף מזומן, שטרות וכדומה או לפדות את היתרה בארנק במזומן. 

 

מבלי לגרוע מהאמור, ככל שעל אף האמור תבוצע עסקה בתשלומים והחברה הסכימה לכבדה, אזי כל תשלום יחשב לעסקה חדשה ונפרדת, במועד התשלום.

 

8.19. האחריות הבלעדית על ביצוע עסקה, לרבות בכל הנוגע לטיב או איכות המוצר או השירות הנרכשים, מחירם, תקינותם, התאמתם למצגים והצהרות בית העסק הינה של בית העסק. החברה אינה צד לעסקה בין המשתמש לבין בית העסק ולא תישא בכל אחריות בגין האמור. 

 

8.20. בתי העסק יתבקשו לתלות שלטים המעידים על כך שניתן לשלם באמצעות הארנק בבית העסק, אולם החברה לא תישא בכל אחריות בקשר לכך. 

 

8.21. החברה לא תהא אחראית לכל תקלה ו/או קלקול במכשיר נקודת המכירה ו/או ביכולת המכשיר נקודת המכירה לקרוא את האפליקציה. 

 

9. ביטול עסקה

9.1. עסקה שבוצעה בבית העסק ונקלטה במערכות בית העסק, לא תהיה ניתנת לביטול, אלא אם הוחלט אחרת על-ידי החברה. משתמש שיבקש לבטל עסקה שביצע באמצעות האפליקציה, ויפנה לחברה לצורך ביצוע הביטול, תפעל החברה בהתאם להוראות הדין. החברה תהא רשאית להפנות את המשתמש לבירור אצל בית העסק או לזכות אותו בסכום, בהתאם להוראות הדין. 

 

10. המשפחה שלי

10.1. משתמש (מעל גיל 16) יהא רשאי להגדיר קבוצת 'משפחה', אשר תכלול משתמשים מתחת לגיל 16 ו/ או משתמשים מעל לגיל 16 ("הורה במשפחה"). הורה במשפחה רשאי להגדיר הורה או הורים נוספים (ובלבד שנרשמו לאפליקציה). לצורך פתיחת ארנק עבור משתמש מתחת לגיל 16 ("ילד") יידרש כל ילד להוריד את האפליקציה ולהירשם אליה במכשיר הנייד החכם שלו (בהתאם לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות), והשימוש של הילד באפליקציה, לרבות ההצטרפות ואישור פרטי הזיהוי של הילד, יהיה הינו כפוף לאישור של הורה במשפחה. החברה תהא רשאית לבקש בהתאם לשקול דעתה, אישור או אימות נוסף לצורך צירוף ילד לאפליקציה. הורה במשפחה יהא אחראי לכל הפעולות המבוצעות על-ידי ילד (שצורף לקבוצת משפחה), אשר משתמש באפליקציה ו/או בשירות ו/או בארנק והוא מוותר על כל טענה בקשר עם פעולות שבוצעו על-ידי הילד. ככל שחלות התחייבויות ו/או חובות על משתמש באפליקציה, בארנק ו/או בשירות לפי תנאי שימוש אלה, החובות וההתחייבויות יחולו על הורה במשפחה גם בכל הנוגע לפעולות של ילד משתמש במשפחה. כל הורה במשפחה יהיה רשאי לפקח על הפעולות המבוצעות על-ידי הילדים בקבוצת המשפחה ולבחון פירוט של ביצוע פעולות, להגדיר דמי כיס ולהגדיר הגבלות שימוש. על כל הורה במשפחה ליידע את הילדים בדבר האפשרות לעקוב אחר הפעולות שלהם בארנק. כמו-כן, כל הורה במשפחה יהיה רשאי, על-פי שיקול דעתו, להעביר לילדים סכומים לארנק שלהם, לאשר או לסרב לבקשת ילד להעברת כסף אל הילד, וכן להגביל את אופן השימוש בכספים, למשל הגבלה על שימוש יומי, שבועי וחודשי או מגבלה על הוצאה בודדת. ילד יהיה רשאי לשלוח בקשה להעברה במסגרת האפליקציה לכל ההורים במשפחה, הבקשה תופיע באפליקציה של ההורים במשפחה.

 

10.2. כל האמור בסעיף 10.1 לעיל בהתייחס לילד, חל גם במקרה של משתמש (מעל גיל 16) המוגדר כ"ילד". [קרי, ילד שהינו מעל 16, או שבחלוף הזמן גילו עלה על גיל 16,  יחולו עליו או ימשיכו לחול עליו, על פי העניין, ההוראות של ילד בקבוצת המשפחה, אלא אם שונה סיווגו בקבוצת המשפחה.

 

10.3. כל פעולה בודדת בארנק על-ידי ילד (קבלת תשלומים, תשלומים בבתי עסק, העברת תשלומים וכדומה) תהיה מוגבלת לסך של 400 ₪. סך מצטבר של פעולות קבלת תשלומים ליום הינו עד לסך של 1,000 ש"ח וסך המצטבר לחודש עבור פעולות כאמור הינו עד לסך של 5,000 ש"ח במצטבר. 

 

כמו-כן, הסך המצטבר של פעולות העברת תשלומים או רכישה באמצעות הארנק בבתי עסק של ילד, ליום, הינו עד לסך של 1,000 ש"ח וסך המצטבר לחודש עבור פעולות כאמור הינו עד לסך של 5,000 ש"ח במצטבר.

מובהר כי כל הורה במשפחה יהיה רשאי להגדיר מגבלות נמוכות יותר.

 

11. נקיטת פעולות על-ידי החברה

11.1. החברה תהא רשאית מטעמים סבירים לסרב ו/או לעכב בקשה להעברת כספים ו/או לסרב לביטול העברה ו/או לביצוע פעולה אחרת בארנק, וזאת אם לפי שקול דעתה של החברה, יש באיזה מהפעולות כאמור כדי להוות הפרה או עקיפה של הוראות הדין; אם קיימת מניעה חוקית או אחרת; אם לא קיימת יתרה מספקת או קיימת מגבלה בארנק לביצוע הפעולה; במקרה בו קיים חשש של החברה כי הפעולה אינה עומדת בהוראות מדיניות החברה ו/או הוראות החוק או חריגה מתנאי השימוש, לרבות חשד להונאה או מרמה, חשש להלבנת הון ומטעמים סבירים אחרים שתציין החברה בפני המשתמש וכן את האפשרות לרפא זאת, ככל שישנה (וזאת ובלבד שאין בפירוט כאמור כדי לסכל את המטרה לשמה נדרש הסירוב לביצוע הועלה על-ידי החברה). 

 

11.2. הינך נדרש לעמוד בכל הוראות הדין ותנאי השימוש בביצוע פעולות במסגרת האפליקציה ו/או הארנק, והחברה לא תידרש לערוך כל פעולת בדיקה ו/או פיקוח על פעילותך. ביצוע העברה של תשלומים באמצעות האפליקציה לא יהווה הוכחה או טענה כלפי החברה כי ההעברה כאמור היא תקינה לפי הוראות ההסכם ו/או הדין. 

 

 

11.3. החברה רשאית לדווח על כל חשד להפרה של הוראות דין ו/או ביצוע עסקאות אסורות ולמסור מידע לרשויות רלבנטיות, מבלי ליידע על כך את המשתמש.

 

12. גניבה או אובדן או שימוש לרעה באפליקציה

 

12.1. מכשיר הנייד החכם בו הותקנה האפליקציה, קוד נעילה במכשיר הנייד החכם ו/או תבנית ו/או אמצעי זיהוי ביומטרי (טביעת אצבע או זיהוי פנים) (בהתאם לאפשרויות שבמכשיר הנייד החכם) ו/או סיסמה/קוד סודי משמשים כרכיב חיוני לפי החוק. גם כרטיס ה-SIM המשויך למספר הטלפון של המשתמש ייחשב לרכיב חיוני, הנדרש לצורך הפעלה ראשונה של האפליקציה בטלפון.

 

12.2. בתשלומים לבתי עסק, ישמשו כרכיב חיוני קוד ה-QR שיפיק בית העסק וקוד מזהה לעסקה.  

 

12.3. הזנת קוד הנעילה האישי או שימוש באמצעי ביומטרי שנבחר על ידי המשתמש במכשיר הנייד החכם הנתמך ו/או הקשת קוד סודי לביצוע פעולות באפליקציה, נחשב לפרט אימות מוגבר, קרי, פרט המאמת את זהותו של המשתמש ברמת ודאות גבוהה

 

12.4. החברה תהא רשאית לחייב ביצוע פעולות באפליקציה בשימוש בפרט אימות מוגבר. בהתאם לאמור ומאחר שנשמר תיעוד בחברה באמצעות האפליקציה לכל הפעולות, פעולות באמצעות אלה לא יחשבו לפעולת תשלום במסמך חסר כמשמעותם בחוק.

 

12.5. כמו כן, אימות ההפעלה הראשונה במכשיר הנייד החכם נעשה על ידי משלוח מסרון (SMS) לטלפון שבו מותקן כרטיס SIM המשויך למספר הטלפון של המשתמש.

 

12.6. הינך נדרש להודיע מיד לחברה ("ההודעה") באמצעות מוקד שירות הלקוחות או בכל אמצעי אחר כפי שתודיע החברה מעת לעת, בכל מקרה מהמקרים הבאים: אובדן או גניבה של המכשיר הנייד החכם; אובדן או גניבה של כל אחד מחלקי הרכיב החיוני; או שימוש לרעה בארנק ו/או במידע הנובע מהארנק (או חשש לכך), למסור לחברה את כל הפרטים הידועים לך בקשר לכך כפי שתדרוש החברה (לרבות פעולות שנעשו כדי להקטין את הנזק וכדומה), והנך מתחייב כי תפעל בהתאם להנחיות שיינתנו לך על-ידי החברה.  

 

12.7. המשתמש לא יהיה אחראי לשימוש לרעה שיעשה לאחר מסירת ההודעה. 

 

12.8. בגין שימוש לרעה שארע לפני מסירת ההודעה, החברה תהיה רשאית לחייב את המשתמש לפי הסכום הקבוע בדין. נכון למועד פרסום תנאי שימוש אלה, זהו הנמוך מבין שני אלה:

 

12.8.1. סכום קבוע של 75 ₪, בתוספת 30 ₪ לכל יום שעבר בין המועד בו נודע למשתמש על האובדן או השימוש לרעה עד למועד מסירת ההודעה. על אף האמור לעיל, אם נמסרה ההודעה בתוך 30 יום מיום שנעשה שימוש לרעה באפליקציה לראשונה לא יעלה סכום החיוב על 450 ₪.  

 

12.8.2. סכום העברות התשלומים שבוצעו בפועל

 

12.9. הסכומים המפורטים לעיל ניתנים לשינוי על פי צו של שר המשפטים, שיתפרסם ברשומות. כל שינוי שיתפרסם ברשומות יחול ללא צורך בהודעה מוקדמת.

 

12.10. הגבלת האחריות על שימוש לרעה לא תחול והחברה תהא רשאית לחייב את המשתמש בגין כל תשלום שהועבר לפני מסירת ההודעה, אם העברת תשלום נעשתה לאחר שהמשתמש העביר את הרכיב החיוני לרשותו של אדם אחר, והכל בין שהשימוש נעשה בידיעת המשתמש ובין שלא בידיעתו (למעט אם הרכיב החיוני נמסר לאחר למטרות שמירה בלבד) או שהשימוש לרעה נעשה לאחר שהרכיב החיוני, שהועמד לרשות אחר נגנב מאותו אדם או אבד לו). 

 

12.11. מובהר, על האף האמור לעיל, כי הגבלת אחריות המשתמש לא תחול במקרה שהמשתמש באפליקציה ו/או בארנק פעל בכוונת מרמה, וכי במקרה כזה, יהיה המשתמש האחראי הבלעדי לשימוש ברעה באפליקציה. 

13. סיום השירות; הקפאת הארנק 

13.1. החברה תהא רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, להפסיק את השירות ללקוח קיים. במקרה כזה, החברה תשלח ללקוח הודעה בת 45 ימים על כך מראש.

 

13.2. למרות האמור לעיל, החברה רשאית לסיים את ההתקשרות עם לקוח באופן מידי, ללא הודעה מוקדמת, במקרה של נסיבות חריגות המצדיקות זאת, בהתאם לשקול דעתה הבלעדי של החברה, לרבות: אם המשתמש הפר את תנאי השימוש או יש חשש כי יפר את תנאי השימוש; אם המשתמש מסר הצהרות או פרטים שגויים; אם עקב מעשה של המשתמש, הפעילות של החברה ו/או השירות נפגעו או בית עסק נפגע או שקיים חשש לגרימת נזק לחברה; בהתאם לכל הוראה מחייבת אחרת על פי דין, לרבות הוראות כל רשות רגולטורית ו/או בית משפט, לפי העניין; המשתמש הפר זכויות של צד שלישי; נסיבות של הליכי חדלות פרעון, הגבלת חשבון או חקירה או האשמה בעבירת פלילית של המשתמש; חשש לשימוש לרעה או מרמה של המשתמש באפליקציה ו/או בשירות; חשש לפגיעה באבטחת מידע, חשש להונאה ו/או לפעולות הלבנת הון וטרור.

 

13.3. המשתמש רשאי להתנתק מן השירות בכל עת באמצעות פניה למוקד שירות הלקוחות שאז המשתמש לא יהיה רשאי לבצע כל פעולה באפליקציה וכן לא יוכל לשחזר מידע באפליקציה. מידע שנצבר במהלך קבלת השירות, ימשיך להישמר על ידי החברה לצורך תפעול תקין של האפליקציה ו/או כנדרש על פי דין וכן לצורך התגוננות משפטית, בקרה על הונאות וכדומה. לצורך חידוש השימוש יהיה על המשתמש לפנות לשירות הלקוחות. סיום ההתקשרות יבוצע בתוך יום עסקים אחד מהמועד בו המשתמש ישלים את כל הפעולות הנדרשות לצורך סיום ההתקשרות. מובהר, כי מחיקת האפליקציה כשלעצמה אינה מהווה התנתקות מהשירות או הקפאת השימוש. 

 

13.4. ככל שמשתמש יחליף מכשיר נייד חכם (באופן זמני או קבוע), יהיה עליו להסיר את האפליקציה מהמכשיר בו היא מותקנת ולהתקין את האפליקציה מחדש במכשיר הנייד החכם החדש/החלופי. ייתכן שהמשתמש יידרש להירשם מחדש לאפליקציה ו/או לבצע מס' פעולות של אימות וזיהוי שלו, ובכלל זה מענה על מספר שאלות אבטחה וקבלת סיסמא חד פעמית (OTP) למכשיר הנייד החכם החדש/החלופי שלו.  

 

13.5. החברה תהיה רשאית בכל עת, להקפיא את השימוש באפליקציה, בארנק ו/או בשירות ו/או לחסום ו/או להשהות באופן זמני, על ידי מתן הודעה מוקדמת או באופן מיידי וללא הודעה מוקדמת (במקרים שניתן על-פי דין, לרבות אם במתן הודעה יהיה באמור כדי לסכל את ההקפאה), וזאת אם הדבר נדרש בהתאם להוראות כל דין או מטעמים סבירים אחרים, ובכלל זה מטעמים המפורטים בסעיף 13.2 לעיל.   

 

13.6. המשתמש יהיה רשאי להקפיא את השימוש באפליקציה, בארנק ו/או בשירות, בכל עת. בקשת המשתמש להקפאת השימוש כאמור תיעשה באמצעות פנייה לשירות הלקוחות ו/או בכל דרך אחרת שתאפשר החברה מעת לעת. במידה שיבקש המשתמש לסיים את ההקפאה, יפנה המשתמש לשירות הלקוחות לצורך סיום ההקפאה. בכל מקרה, תקופת ההקפאה לא תעלה על 14 ימים. החברה תהא רשאית להחליט על תקופה ארוכה יותר, לפי שיקול דעתה הבלעדי. יובהר כי בקשה להקפאה תחול על כלל השירותים הניתנים באפליקציה. 

 

13.7. במסגרת הקפאת השירות, הן על-ידי החברה והן על-ידי המשתמש, החברה רשאית לחסום ביצוע תשלומים ו/או קבלת תשלומים ו/או אפשרות גישה לאפליקציה ושימוש בה.

 

 

13.8. אין בהקפאת השירות ו/או הארנק ו/או בסיום ההתקשרות או התנתקות מן השירות ו/או הארנק על ידי המשתמש או החברה כדי לגרוע מזכויות והתחייבויות המשתמש והחברה, ביחס לכל פעולה שבוצעה לפני סיום ההתקשרות וכן מהתחייבויות המשתמש על פי תנאי השימוש. 

 

 

14. פעולות בשירות 

14.1. החברה רשאית להתנות מעת לעת את השימוש בשירות ו/או באפליקציה, לרבות ביחס לפעולות שסכומן עולה על סכום מסוים או ביחס למשתמשים מסוימים, בשימוש באמצעי זיהוי ו/או אימות שונים.

 

14.2. החברה רשאית לשנות ו/או לעדכן את השירות, לתקופה מוגבלת או באופן קבוע. 

 

14.3. אתה תהיה רשאי לבחון את פעולות ההעברה והתשלומים שביצעת, וכן גם את התשלומים שקיבלת, באפליקציה תחת 'היסטורית פעולות/היסטוריה'. ניתן לבחון את הפעולות השונות בהתאם לחתכים, כדוגמת טווח תאריכים, סוגי פעולה וכדומה. החברה תהא רשאית להגביל בהתאם לשקול דעתה מעת לעת את התקופה שלגביה ניתן לבצע את בדיקת הפעולות. 

 

14.4. אם יש לך שאלות ו/או בירורים על פירוט הפעולות כאמור, יש לפנות ללא כל שיהוי לשירות הלקוחות של החברה, לא יאוחר מ-30 ימים מביצוע הפעולה הרלוונטית, אלא אם נקבע מועד אחר בדין.

 

14.5. לכל בירור, שאלה או תלונה בקשר לשימוש או תפעול הארנק יש לפנות למוקד שירות לקוחות החברה בכתובת המייל:  service@kashcash.co.il.

 

15. קניין רוחני

בכפוף לעמידתך בתנאי השימוש, החברה מעניקה לך רישיון שימוש באפליקציה לטובת קבלת השירות, המוגבל בזמן, ניתן לביטול (בשיקול דעתה הבלעדי של החברה), לא בלעדי, בלתי ניתן להעברה, ללא זכות מתן רישיונות משנה.

 

כל זכויות הקניין הרוחני בשירות, כולל בין היתר ומבלי לגרוע בתוכנות, פלטפורמות, אלגוריתמים, קוד מחשב, טכנולוגיה, עיצוב, מדגמים, מידע, שירותים, טקסט, קבצים, קטעי וידאו, תמונות, מוזיקה, סאונד וכל תוכן קנייני אחר ו/או שינויים, שיפורים או יצירות נגזרות של כל אלה הם קניינה של החברה ו/או של מרשיה, להם כל הזכויות בחומרים אלה, כולל כל זכויות הקניין הרוחני הקשורים עמם. משמעות המונח "זכויות קניין רוחני" הוא, בין אם הן רשומות או לא, בכל העולם: (א) זכויות יוצרים, לרבות ומבלי לגרוע זכויות ביצירות כתובות, מצולמות ומוקלטות; (ב) סימני מסחר, סימני שירות, שמות מתחם, לוגואים, שמות מסחריים, מוניטין; (ג) פטנטים, בקשות פטנט ואמצאות; (ד) סודות מסחר; (ה) זכויות המקבילות לאלה המוזכרות לעיל וכל זכות קניינית אחרת הקשורה בקניין לא מוחשי; (ו) פיצולים, המשכים, הארכות, חידושים ורישום מחדש של כל זכות מהזכויות המוזכרות לעיל, בין אם קיימים היום או שיוגשו, יירשמו ו/או יתקבלו בעתיד. 

 

הנך מסכים ומודע לכך כי לחברה הזכות המלאה, בכל זמן בו תחפוץ ומכל סיבה שהיא או ללא סיבה כלל, לעצב מחדש, לשנות את הסדר, המבנה והמפרט, המאפיינים וכל רכיב ו/או אספקט אחר של השירות או כל חלק ממנו.

 

אין בתנאי שימוש אלה ו/או בדבר כלשהו הרשום בשירות כדי להוות העברה ו/או מתן זכויות כלשהן בנוגע לזכויות קניין רוחני בחלק כלשהו בשירות.

 

16. סודיות

הנך מתחייב לשמור בסודיות כל מידע שגולה לך על ידי החברה ו/או שגילית או אספת לגבי החברה, בין אם לפני או במהלך תקופת הסכם זה, בכל צורה שהיא ועל כל מדיה שלא תהיה, לרבות ומבלי לגרוע תכני החברה ("מידע סודי"), ולא לגלות ו/או להעבירו לצד שלישי כלשהו ולא לעשות שימוש במידע הסודי האמור. קניין החברה וכל מידע בקשר אליו מהווה מידע סודי של החברה. 

 

17. תוכן של גורמים שלישיים 

חלק מהתוכן והחומרים הזמינים בשירות עשויים להיות מסופקים מטעם צדדים שלישיים. החברה אינה עורכת ו/או מבקרת ו/או מסננת ו/או בודקת אותם אלא רק משמשת כפלטפורמה להצגתם וריכוזם במקום אחד.

 

ככל שהשירות מכיל לינקים לשירותים ומשאבים חיצוניים, כדוגמת מעבר לאפליקציות הבנקים ו/או לשירות של יוזם התשלום וכדומה, החברה אינה שולטת בזמינותם ותכנם של שירותים ומשאבים אלה. במידה שיש לך שאלה, השגה ו/או בעיה בכל עניין הנוגע לשירות ו/או תוכן כאמור, או כל לינק המפנה אליהם, עליך להפנותם לאותו צד ג' שמספק אותם. לינקים כאמור עומדים לרשותך בשירות רק לנוחותך ואין החברה אחראית ללינקים ו/או תוכן כאמור. במידה שתעזוב את השירות ו/או תעשה שימוש כלשהו בתוכן שלא מטעם החברה, דע כי הנך עושה זאת באחריותך בלבד. התוכן אליו אתה נחשף באמצעות לינקים לא פותח, נערך ו/או נבדק על-ידי החברה והחברה לא תהיה אחראית לכל נזק או אבדן שנגרמו מסיבה כלשהי הקשורה בשירותים, מידע ו/או כל תוכן המסופק בידי אתרים אחרים, כולל בין היתר כתוצאה מעיכובים, פגמים ו/או השמטות העשויות להיות בו. החברה אינה מציגה מצגים ו/או נותנת הבטחות ו/או המלצות ולא תהיה לה כל אחריות לתוכן כלשהו המסופק על-ידי צד ג'. מומלץ כי כאשר אתה מופנה לאתרים ולתכנים של צד ג' בלינק, תהיה זהיר ותקרא לעומק ותציית לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של אתרים ותכנים כאמור ותוודא כי האתר מתאים לגילך ולאופי השימוש שלך ברשת האינטרנט. 

 

 

18. אבטחת מידע

18.1. המשתמש לא ימסור את המכשיר הנייד החכם שלו לאחר ו/או ייתן זכות שימוש כלשהי באפליקציה לאחר. ככל שיימסר מכשיר הנייד החכם לאחר, המשתמש מודע לכך ששימוש שלא בהרשאה עשוי לגרום לנזק למשתמש ולחברה, והמשתמש יישא באחריות בגין כך כאמור בתנאי השימוש. כמו-כן, לצורך אבטחה, על המשתמש לוודא כי המכשיר הנייד החכם שלו מוגן בקוד נעילה.  

 

18.2. השימוש בארנק הינו אישי והמשתמש אחראי לשימושים שיעשה באפליקציה, בארנק ובשירות. 

 

18.3. לצורך ביצוע פעולות שונות באפליקציה, תידרש להזין קוד. 

 

18.4. החברה נוקטת באמצעי אבטחת מידע לצורך שמירה ואבטחה של מידע לגביך שמצוי באפליקציה כנדרש על-פי דין, אולם אין באמור כדי לספק מצג מכל סוג שהוא, מפורש או משתמע, שהשירות נטול טעויות, שגיאות, השמטות, הפרעות, פגמים, עיכובים בתפעול או שידור, כשלים בקווי תקשורת, כשלים באבטחת מידע (כגון יירוט, גישה בלתי מורשית ועוד) וכדומה (למעט אם נקבע אחרת על-פי החוק). החברה אינה מתחייבת ולא תישא באחריות בגין כך, לרבות במקרה של חשיפת פרטים או חדירה שלא כדין למערכות החברה.

 

18.5. החברה לא תהא אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא שעלול להיגרם למשתמש ו/או לצד ג' כתוצאה מתקלה טכנית, מחשובית או אחרת הקשורה באפליקציה ו/או במקרה של "באגים", טעויות, אי דיוקים, ו/או לנזק כתוצאה ממעשה ו/או מחדל שלא בשליטת החברה ושהיא עשתה מאמץ סביר על מנת למנוע אותם. 

 

19. הגנת הפרטיות 

מדיניות הפרטיות של החברה זמינה לעיונך באפליקציה ובאתר החברה, בכתובת www.kashcash.co.il

ומהווה חלק בלתי נפרד מהסכם זה. 

 

20. אחריות

20.1. שירות זה מועמד לרשותך כפי שהוא (“AS IS”), וללא כל התחייבות או הצהרה מצד החברה. השימוש באפליקציה, בשירות ובארנק נעשה על אחריות המשתמש בלבד והוא מודע לכך שאינו חייב להשתמש בשירות זה. החברה אינה מבטיחה שהשירות יהיה נגיש ללא הפרעה או נטול פגמים ותקלות, או שהשירות או השרתים עליהם מצוי השירות נקיים מוירוסים ו/או כל גורם מזיק אחר וקיימים סיכונים הנובעים מרשת האינטרנט וממערכות המחשב המבוססות תוכנות ורשתות תקשורת. החברה אינה מבטיחה ו/או נותנת מצג כלשהו בנוגע לשימוש בשירות ו/או תוצאותיו של שימוש זה בכל הקשור לדיוק, אמיתות התוכן, מהימנות ו/או בכל עניין אחר. אתה האחראי הבלעדי לנקיטת כל אמצעי הזהירות הדרושים ו/או המומלצים לדעתך להגן על-עצמך מפני תביעות, נזקים, אבדן ו/או סכנה העלולים לעלות כתוצאה ו/או בקשר עם שימושך ו/או הסתמכותך על השירות, תוצאות השירות ו/או כל חלק מהם.

 

20.2. החברה והגורמים הקשורים אליה, לרבות שותפים, נושאי משרה, דירקטורים, עובדים, בעלי מניות, סוכנים, קבלני משנה וספקים לא יישאו באחריות לכל נזק, הפסד ו/או הוצאה העלולים להיגרם למשתמש ו/או אחרים הנובעים ו/או קשורים בכל דרך בשיבוש בשירות, זמינותו, קליטה של הוראות המשתמש ו/או תקלות שמקורן בצד שלישי ו/או תקלות אחרות. אין באמור כדי לגרוע מאחריות החברה לשימוש לרעה כמפורט בתנאי השימוש ובדין.

 

20.3. כמו כן, החברה אינה אחראית למוצר ו/או לשירות נשוא עסקה בבית העסק. בכל מקרה בו לא סופק שירות או מוצר, או שאלו סופקו בחלקם, או שסופקו שלא לשביעות רצונו של המשתמש, כמותם, טיבם או איכותם של המוצרים או השירותים שיירכשו בבתי עסק באמצעות האפליקציה, תפעל החברה לפי הוראות הדין, בין אם בדרך של הפניית המשתמש לבית העסק ובין אם תפעל ישירות מול המשתמש, ככל שנדרש ממנה על-פי דין. 

 

20.4. החברה אינה צד בעסקה שבין משתמש לבית עסק ולא יהא אחראי בגין טענות הנוגעות לאי התאמה, אי אספקה וכדומה. 

 

20.5. החברה תהיה רשאית, על-פי שיקול דעתה הבלעדי, שלא להתערב במחלוקת כלשהי המתגלעת בין בית העסק לבין המשתמש, והנוגעת למוצרים ו/או לשירותים שרכש הלקוח מאת בית העסק באמצעות האפליקציה.

 

20.6. כמו-כן, ביצוע עסקה יכול להיות תלוי גם בגורמים נוספים, כדוגמת ספקי שירותים כמו ספקי מחשוב. החברה לא אחראית לפעילותם ו/או לכל נזק שנגרם עקב מעשה ו/או מחדל שלהם.  

 

20.7. החברה אינה מתחייבת לבצע כל בדיקה בנוגע לבתי העסק או לנעברים (שהינם בעלי האפליקציה) ואין באמור כדי לקבל אישור על פעילותו, הנכסים או השירותים שהוא מספק ו/או זהותו של הנעבר או הנמען.

 

20.8. החברה לא תהיה אחראית במקרה של הזנת פרטים שגויים של חשבון המשתמש או שמספר הטלפון של הנמען שהוזן על ידי משתמש אינו נכון או שאיש הקשר הנבחר אינו נכון והחברה לא תישא בכל נזק ישיר או עקיף שייגרם עקב כך. המשתמש אחראי לבדוק ולוודא את זהותו של הנעבר. 

 

20.9. החברה לא תהא אחראית לכל נזק או הוצאה שייגרמו לך ו/או לכל צד שלישי אחר בשל פגם בביצוע פעולה באפליקציה שנגרם עקב מעשה או מחדל של המשתמש ו/או מי מטעמו.

 

20.10. הורדת האפליקציה מהחברות המפעילות את חנויות האפליקציות (לרבות Google ו-Apple) עשויה להיות כפופה לתנאי שימוש נוספים וחיצוניים של צדדים שלישיים של אותן חברות, ובאחריותך להתעדכן באופן אישי בדרישות, התנאים וההנחיות של אותם צדדים שלישיים.

 

20.11. Google ו-Apple או כל חברה אחרת, כפי שתהיה מעת לעת, אינן צד לתנאי שימוש אלו, והוראות תנאי השימוש לא יחייבו ולא יזכו אותן. אין לראות בתנאי השימוש כמאפשרים חריגים מתנאי השימוש של Google ו-Apple. 

 

 

21. שיפוי

אתה מתחייב להגן על ולשפות את החברה ומי מטעמה, כולל ומבלי לגרוע את כל בעליה, מנהליה, בעלי המשרה, הגורמים הקשורים אליה ועובדיה נגד כל אבדן, הוצאה, עלויות, תביעות, פיצויים (כולל הוצאות סבירות בשל שכר טרחת עו"ד, תעריפי מומחים וכל הוצאה סבירה אחרת הקשורה בהתדיינות משפטית) הנובעים מ ו/או שבאופן כלשהו קשורים עם הפרה שלך של תנאי השימוש ו/או הפרה של החוק בקשר לשימוש באפליקציה ובשירות. מבלי לגרוע, החברה תהא רשאית לקזז ו/או לנכות סכומים אלה מסכומים כלשהם שימצאו לזכות המשתמש אצל החברה.

 

22. ספקי משנה

22.1. חלק מהשירותים יסופקו באמצעות צדדים שלישיים ("ספקי משנה"). לצורך אספקת השירותים באופן תקין, החברה תהיה רשאית להעביר מידע כאמור במדיניות הפרטיות שלה ואתה נותן את הסכמתך לכך.

 

22.2. מבלי לגרוע מהוראות הדין, החברה תהיה פטורה מאחריות בגין תוצאות מעשים או מחדלים של אותם ספקי משנה, אשר אינם נמצאים בשליטתה ובאחריות, והכל בתנאי שהנזקים נגרמו כתוצאה ישירה ממעשי או מחדלי ספקי המשנה כאמור.

 

 

23. מיסים ודיווחים

23.1. הינך אחראי לכל תשלום מס ו/או חיוב הנובע מכל תשלום או עסקה שביצעת או כספים שהעברה או שקיבלת, ולכל דיווח הנדרש על פי כל דין בקשר לעסקה, והחברה אינה אחראית לכל אלה. אין באמור לעיל כדי לגרוע מאחריותו של צד שלישי, לקיום חובותיו לגבי תשלומים שקיבל ו/או שילם. ככל שנדרש לבצע ניכוי מס במקור או כל מס אחר, אלה יעשו על-ידי המשתמש בלבד. 

 

 

23.2. ככל שהמשתמש הינו איש ציבור או בעל זיקה לאיש ציבור (כמשמעותם בצו איסור הלבנת הון (חובות זיהוי, דיווח וניהול רישומים של נותני שירות בנכס פיננסי ונותני שירותי אשראי למניעת הלבנת הון ומימון טרור), תשע"ח-2018), יודיע על כך לחברה בהקדם האפשרי. 

24. תשלומים נוספים

הינך אחראי לכל חיוב שיתכן ויחול עליך על ידי כל צד שלישי בגין שימוש ברשת האינטרנט ו/או חיובים הקשורים לחברות הסלולר ו/או חיוב על ידי חברות כרטיסי החיוב ו/או על ידי הבנק בו מתנהל חשבונך, הכל בהתאם להתקשרות בינך לבין אותו צד שלישי. בנוסף, מובהר כי ייתכן שבעת ביצוע תשלומים בבתי עסק או כל צד שלישי אחר אליו אתה מעביר תשלום, גובים עמלה מבית העסק או צד שלישי כאמור, בקשר להעברת כספים, אולם בכל מקרה לא תידרש על ידי החברה לשלם לחברה תשלום החורג מן הסכום שבחרת להעביר. . 

25. הודעות

25.1. החברה תהיה רשאית לשלוח לך הודעות בקשר עם השירות, באמצעות מסרונים למכשיר הנייד ו/או הודעות PUSH ו/או הודעות לכתובת הדוא"ל (מייל) שמסרת לחברה. השימוש בשירות מהווה הסכמה מצידך לקבלת מסרונים, הודעות דואר אלקטרוני ו/או הודעות PUSH. 

 

25.2. כמו-כן, החברה רשאית להציב באפליקציה הודעות מעת לעת. 

 

26. רישומי החברה

רישומי החברה ייחשבו כנכונים ויהוו ראיה קבילה להוכחת אמיתות תכנים. העתק מהרישומים של החברה או מכל חלק של הרישומים הנ"ל ייחשב כראיה לכאורה לקיומם של הרישומים וראיה קבילה לרשום בהם.

 

27. שירות לקוחות

27.1. 27.1. בכל שאלה או הבהרה לעניין תנאי השימוש, יש לפנות למוקד שירות הלקוח ב- service@kashcash.co.il.

 

27.2. ניתן לפנות לשירות לקוחות במוקד בימי עסקים, קרי ימי א'-ה', בשעות 08:00 עד 17:00. בכל יתר שעות היממה ובימי שבת, יופעל מוקד במתכונת מצומצמת. ייתכן ששיחות טלפוניות עם שירות הלקוחות יוקלטו, ישמרו במאגר מידע של החברה או מי מטעמה וישמשו לצורך תיעוד, בירור, שיפור השירות, בקרה וניהול סיכונים.

 

28. כללי

28.1. התנאים שבתנאי השימוש ובמדיניות הפרטיות הם התנאים היחידים והמלאים שחלים בינך לבין החברה בנוגע לנושא הסכם זה.

 

28.2. לחברה תהיה זכות קיזוז ועיכבון על כל הכספים המגיעים או שיגיעו למשתמש אשר יוחזקו בידי החברה מעת לעת, והיא תהיה רשאית לקזז מכל סכום המגיע למשתמש כל חוב או התחייבות שלו כלפי החברה כתוצאה מהפעילות באפליקציה וכן תהיה החברה רשאית לעכב ביצועה של כל קבלת כספים או פריקת כספים על ידי משתמש, עד לקיום כל התחייבויותיו כלפיה גם במקרה שבו טרם הגיע מועד קיומן. למשתמש לא תעמוד למשתמש זכות עכבון/ קיזוז כנגד החברה.

 

28.3. דיני מדינת ישראל יחולו על תנאי שימוש אלה וכל הקשור ו/או הנובע מהם. לבתי המשפט המוסמכים בעיר תל אביב תהיה סמכות השיפוט הבלעדית בכל תביעה בקשר עם תנאי שימוש אלה, ולאף בית משפט אחר לא תהיה סמכות מקבילה להם.  

 

28.4. במידה שתנאי מתנאי השימוש יקבע כבלתי אכיף ו/או חסר תוקף על-ידי ערכאה שיפוטית, ייחשב כאילו שונה תנאי זה אך ורק בהיקף הנדרש כדי שיהיה אכיף ובר תוקף. אם בכל מקרה ייחשב התנאי כחסר תוקף ו/או לא אכיף, ייחשב התנאי כאילו נמחק מתנאי השימוש ולא יהפוך את יתר התנאים בתנאי השימוש לחסרי תוקף או ללא אכיפים.

 

28.5. שום התנהגות, ויתור, הימנעות מפעולה ו/או שיהוי ו/או עיכוב מצד כלשהו בהפעלת זכות מזכויותיו על פי הסכם זה ו/או הדין לא תחשב לויתור על זכות כלשהי או כהסכמה לאיזו הפרה או אי קיום תנאי הסכם זה או כנותנת דחייה או ארכה או כשינוי, ביטול או תוספת של איזה תנאי שהוא, אלא אם נעשתה בכתב ומפורשות.

 

28.6. אין בהסכם זה כדי להקנות זכויות כלשהן למי שאינו צד לו, ואין הסכם זה בגדר חוזה לטובת אדם שלישי כמשמעו בחוק החוזים (חלק כללי), תשל"ג-1973.

 

28.7. החברה רשאית להסב ו/או להעביר ו/או להמחות איזה מההתחייבויות ו/או הזכויות הסכם זה, כולו או בחלקו, בכפוף לשיקול דעתה הבלעדי. אתה אינך רשאי להסב, להמחות ו/או להעביר התחייבויות ו/או זכויות לפי תנאי השימוש לצד ג' ללא קבלת אישור החברה מראש ובכתב. כל הסבה, העברה ו/או המחאה בלתי מורשית תחשב כבטלה וחסרת תוקף.

 

28.8. תנאי השימוש של השירות עשויים להשתנות מעת לעת ולפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה וללא הודעה מראש כאשר תנאי השימוש הקובעים בעת שימוש באפליקציה הם תנאי השימוש המופיעים באותה עת באפליקציה.  

 

28.9. במקרה של שינויים מהותיים החברה תודיע לך על כך בדואר אלקטרוני או על-ידי פרסום הודעה באפליקציה. בכל מקרה ששינוי בתנאי השימוש עשוי שלא לעלות בקנה אחד עם צרכיך הינך רשאי להפסיק את השימוש בשירות כמפורט בתנאי השימוש. על-ידי המשך שימוש בשירות לאחר שינוי כאמור, הנך מסכים ומתחייב להיות כפוף להוראות השינוי ולקבל על עצמך את תנאי השימוש שיחולו באותה עת.

 

גרסה V2