תקנון תוכנית "כסף קשקאש" – רשת פיצה האט
1. הגדרות
1.1. "החברה" – סייפקאש אפליקציות בע"מ.
1.2. "האפליקציה" או "אפליקציית קשקאש" – אפליקציית "קשקאש" של החברה.
1.3. "התוכנית" – הטבת "כסף קשקאש" למימוש בבית העסק לכל משתמשי אפליקציית קשקאש.
1.4. "משתמש קשקאש" – מי שהוריד אפליקציית קשקאש מחנות האפליקציות ונרשם לאפליקציה.
1.5. "משתמש זכאי" – כל משתמשי קשקאש.
1.6. "הטבה" – זיכוי בסך 18 ₪ שיכונה באפליקציה כ"כסף קשקאש", אשר מיועד למימוש בבית העסק בלבד. ההטבה תינתן לכל משתמשי קשקאש.
1.7. בית העסק המשתתף בהטבה – רשת פיצה האט, Pizza Hut.
2. עיקרי התוכנית
2.1. הטבה בסך 18 ₪ לכל מי שיעשה פעולת "תשלום בחנות" בקשקאש וירכוש בבית העסק באמצעות קשקאש.
2.2. ההטבה תוצג למשתמש קשקאש במיקום "כסף קשקאש" באפליקציה.
2.3. ההטבה תינתן לכל משתמשי קשקאש.
3. מימוש ההטבה
3.1. ההטבה תוצג כזיכוי בתוך אפליקציית קשקאש תחת "כסף קשקאש".
3.3. ההטבה על פי תוכנית זו תנתן פעם אחת בלבד לכל משתמש.
3.4. מימוש ההטבה אינו מותנה ברכישה בסכום מינימלי בבית העסק.
3.5. היה ומשתמש זכאי לא הספיק לממש את שובר התשלום עד פקיעת התוקף, שובר התשלום יפקע.
4. אפשרויות מימוש: רק בבית העסק המשתתף בהטבה – רשת פיצה האט, Pizza Hut.
המימוש ברכישה בסניפי הרשת* בלבד. אינו תקף בהזמנות טלפוניות, או בהזמנות באמצעות אתר האינטרנט או האפליקציה.
5. אופן מימוש:
5.1. בעת ביצוע עסקת רכישה בבית העסק המשתתף בהטבה באמצעות תשלום באפליקציית קשקאש, על משתמש זכאי ללחוץ על "קניה בחנות" ולאחר קבלת נתוני העסקה, לבחור באפשרות "מימוש כסף קשקאש".
5.2. לא ניתן להשתמש ביותר מהטבה אחת בעסקת רכישה.
5.3. במקרה של זיכוי של הפריט הנרכש (בהתאם למדיניות ההחזרים של בית העסק) – סכום הרכישה יוחזר לשובר ההטבה ב"כסף קשקאש".
6. ההטבה אינה ניתנת להעברה.
7. כמות ההטבות: ההטבה תינתן לכל משתמשי קשקאש.
8. משתמש קשקאש לא יהא זכאי להטבה נוספת במידה והסיר את האפליקציה ונרשם שנית.
9. תקופת התוכנית
9.1. החל מיום 5.12.24 בשעה 10:00 ועד יום 15.12.24 בשעה 23:59.
10. הפסקת השתתפות
10.1. במידה וקיים חשד סביר כי משתתף עבר על כללי התקנון, אזי רשאית החברה, עפ"י שיקול דעתה הבלעדי לחסום את השתתפותו בתוכנית לאלתר וללא צורך במתן הודעה מוקדמת כלשהי, ואם מדובר על משתמש זכאי, אז במקרה כאמור תפקע זכותו לקבלת הטבה או יבוטלו ההטבות שקיבל, אם קיבל.
10.2. חסימת השתתפות או ביטול הטבות כאמור ("ביטול זכויות") יעשו לאחר משלוח הודעה למשתתף על כוונת החברה לעשות כאמור ומתן הזדמנות למשתתף למסור לחברה את עמדתו כנגד ביטול הזכויות, וזאת בתוך 7 ימי עבודה ממועד משלוח ההודעה למשתתף (לרבות בדוא"ל או במסרון). אם המשתתף מסר את עמדתו כאמור, תחליט החברה לפי שקול דעתה הבלעדי ולאחר שבחנה את עמדת המשתתף, האם אכן לבטל את הזכויות של המשתתף אם לאו, והודעה על החלטתה תשלח למשתתף.
10.3. החברה שומרת לעצמה את הזכות, לפי שיקול דעתה הבלעדי, למנוע השתתפות של משתתף כלשהו בתוכנית , וכן היא תהא רשאית לעכב או למנוע מסירת ההטבה למשתתף שקיים חשש סביר כי פעל תוך ביצוע מעשה של מרמה, עבירה, חוסר תום לב, שימוש בתוכנות אוטומטיות או תוך הפרת התקנון או כל דין ו/או שיעלה חשש כי עקף את כללי התוכנית באופן אחר כלשהו. לעניין זה, "חוסר תום לב" ייחשב ככל מעשה או מחדל שאיננו עומד בקנה אחד עם השתתפות בפעילות באופן סביר ומקובל ו/או עם מהות הפעילות ו/או מהווה עקיפה כלשהי של כללי הפעילות. הוראות סעיף 13.2 לעיל יחולו בשינויים המחוייבים גם על מניעת השתתפות או עיכוב או מניעת הטבה למשתתף.
11. אחריות
החברה לא תהיה אחראית באופן כלשהו לכל טעות ו/או תקלה בתום לב אשר בגינה תמנע מכל אדם ההשתתפות בתוכנית, לרבות תקלה ברשת האינטרנט, תקלה אצל ספק שירותים סלולריים וכיו"ב, ולא תהיה אחראית באופן כלשהו לכל נזק ישיר ו/או עקיף, לרבות הוצאות ישירות ו/או עקיפות, שיגרמו למי מהמשתתפים בתוכנית או לאדם שנמנעה ממנו האפשרות להשתתף בתוכנית.
12. פרשנות
האמור בתקנון זה ממצה באופן מלא ומוחלט את כל תנאי התוכנית. בכל מקרה של סתירה בין כל פרסום בנוגע לתוכנית, לרבות הצהרות, הסברים, מצגים ופרשנויות בעל פה, לבין האמור בתקנון זה, יגבר האמור בתקנון זה.
13. כללי
13.1. ניתן לפנות לחברה בשאלות בנוגע לתקנון באמצעות ערוצי יצירת קשר באפליקציה.
13.2. תקנון זה מנוסח, משיקולי נוחות, בלשון זכר. ההשתתפות בתוכנית, בהתאם להוראות תקנון זה, מיועדת לכל המינים.
13.3. הדין החל על תקנון זה ועל המבצע הינו הדין הישראלי בלבד. סמכות השיפוט הבלעדית בקשר עם תקנון זה ו/או בקשר עם המבצע מוקנית לבית המשפט המוסמך בתל אביב יפו.
13.4. המשתמש משחרר ופוטר את החברה ו/או מי מטעמה מכל אחריות בגין הנזקים העלולים להיגרם לו, במישרין או בעקיפין, כתוצאה מביצוע (לרבות ביצוע חלקי או ביצוע בקרוב) של הוראה שבוצעה באפליקציה ו/או מאי ביצוע הוראה, כולה או חלקה, ו/או מטעות ו/או משיבוש ו/או משגיאה.
*סניפי הרשת למעט הסניפים הבאים : כרמיאל אקספרס, ירושלים - תחנה מרכזית, מגדל, ירושלים - שועפט, כפר קאסם, טייבה, עכו, ירכא, נהריה, סכנין, אום אל פאחם, טירה, דאלית אל כרמל, בית שאן, כרמיאל, רהט, נתיבות, ערד, באקה אל גרביה, פתח תקווה - בלינסון, כפר מעאר, שפרעם, צמח, רמלה - מזרח.